streda 25. mája 2016

TUNIAKOVÁ FAŠÍRKA


Na viacerých weboch som zazrela tuniakové fašírky podľa Gordona Ramsaya, páčili sa mi, no boli z konzervovaného tuniaka. Nechala som sa ním inšpirovať a s menšími úpravami ich urobila z čerstvého. Sú veľmi chutné.

Suroviny
100 g tuniak čerstvý
1 ks jarná cibuľka
2 - 3 strúčiky cesnak
zázvor čerstvý
čili paprička
petržlenová vňať
1 ks vajce 
soľ
tuk 


Postup
Očistený steak z tuniaka nakrájam na menšie kocky, jarnú cibuľku na kolieska, cesnak pretlačím cez lis, zázvor nastrúham a čili papričku nakrájam na menšie kúsky. Tu som mala mladý cesnak (nakrájaný na kolieska) a menšiu cibuľu (pokrájaná nadrobno).

Všetko spolu premiešam, pridám nadrobno nakrájanú petržlenovú vňať a vajce. Ešte raz premiešam, aby sa masa dobre prepojila.
Vytvarujem placky a na horúcom tuku (tu kokosový olej bez vône) z oboch strán opečiem. Dnes som si to uľahčila použitím panvice na lievance.

Tentokrát som servírovala s výbornou pažítkovou omáčkou a blanšírovanou zelenou špargľou. 
 
Jedlo je v tejto podobe vhodné pre bezlaktózovú a bezlepkovú stravu, nízkosachardiovú diétu, redukčnú diétu, protikvasinkovú/protiplesňovú diétu*
 
*Zvyčajne má protikvasinková diéta niekoľko fáz, na jej začiatku je povolených len zopár potravín, neskôr je to voľnejšie. Uistite sa, že suroviny a postupy v tomto recepte sú v súlade s Vašimi aktuálnymi potrebami, v prípade pochybností sa poraďte s Vašim ošetrujúcim lekárom.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Printfriendly